Det här med livet...

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 , Rhodos, älskade Rhodos ♥
 
Söndag. Imorn måndag, ny vecka, tillbaka till vardagen med rutiner och jobb igen.
Nä, inte riktigt.
Ibland saknar jag Challa liiiiite liiite pytte lite, bara för att jag hade rutiner och något att göra, men sen tänker jag tillbaka på att jag inte hade något liv, bara resor och jobbet så då saknar jag det inte alls igen. 
Det här är jobbig. Vad vill jag göra med livet? "Passa på att göra det du vill när du är ung"
Ja, men vad vill jag göra då?!?! åååå. Resa tillbaka till Rhodos en stund till? ja, det får nog bli så. 

Kommentarer
Linnéa säger:

Det löööser sig Malin!! :) Du behöver inte stressa för det är så himla långt kvar tills vi ska dö ändå så ta det chill och se vad som händer. Vad fin du är, och vilka fina bilder förresten, förstår att du vill tillbaka :D

Svar: vad söt du är! :) Ska försöka tänka mer så, just nu känns allt bara konstigt, man har liksom "ingenstans att gå" när man vaknar liksom, inga rutiner. Jag får helt enkelt försöka chilla lite mer, bara njuta av ledigheten ;) Vad snäll du är! Ja, längtar som en tok tillbaka! :D
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

2012-09-23 | 14:39:27
jennnnifer säger:

Åh jag är så glad, eller glad och glad, för jag hatar ju den känslan du beskriver om att inte veta vad man vill göra med lill-livet, men det känns i alla fall bra i den här långa undran att veta att någon annan känner precis samma sak! För jag vette tusan heller vad jag ska göra! Blir galen!! ska vi starta ett företag där vi tjänar pengar på att bara sitta och inte veta vad vi ska göra? Hur låter det? :)

Svar: Skööööönt att veta att jag inte heller är ensam kan jag säga! Känns som att jag är den enda människan i världen som inte vet vad den vill bli eller göra just nu. Haha, du, det låter som en väldigt bra idé, vi ska lyckas du och jag! :)
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

2012-09-23 | 19:31:40
Bloggadress: http://smoothtrooper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback