Christmas, please hurry up!

Fotoinspiration från we♥it
 
Jag längtar till jul. Så.otroligt.mycket. Jag älskar jul och har alltid gjort. Jag är ett riktigt högtidfreak men jul är den absoluta favoriten. Hela december är så mysig med ljus, förberedelser, julmarknad, pepparkaksbak, julbord, snö, pynt, lucia, julpyssel, god mat, gemenskap och allt det där. Känns klyshigt att säga så men det är verkligen så. Jag är en såndär som folk brukar skoja om "som ett barn på jul" (i hela december dessutom) haha. December och jul är för mig den bästa tiden på året. I kommande december så är ett pepparkasbak/glöggdrickande med trevligt sällskap i vår lägenhet redan inbokat och jag vill boka in så mycket mer mys!  Hmm, kanske ska boka in ett litet mini-julbord också? Julfilm-myskväll? 

Kommentarer
Anja säger:

Åh, vilken slump! Jag gjorde precis ett eget inlägg om att jag längtade efter jul och så går jag in på din blogg och vad är det första jag ser? Jo, att du känner precis samma sak. hehe.

Svar: Ja, jag gjorde inlägget i söndas och fick se att du också gjorde ett igår! ;)
Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

2012-11-05 | 21:30:37
Bloggadress: http://anjakortzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback