Födelsedagsfika

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8

Jag har haft en oerhört bra torsdag med mycket bra folk. På förmiddagen kom tjejerna (Josefine, Jennifer & Maria) och hälsade på i min lilla lägenhet, det blev en lite försenad födelsedagsfika med otroligt goda hemlagade muffins (fem av fem toasters, Josefine!) och paket! tre snygga nagellack, tack så mycket!

När jag kom hem har jag även hunnit med att träffa bästa vännen en sväng, vi drog till gymmet på ett träningspass, gött som tusan! Nu har jag precis ätit sallad med papsen och ska slå ner mig i soffan och måla naglarna, tjoho vilken bra torsdag!

Kommentarer
alexandra | fotoblogg säger:

låter riktigt myys och fina bilder!

2012-02-23 | 23:12:09
Bloggadress: http://randomabilder.blogg.se/
jennifer säger:

Vad kul att du gillade allt, Malin :D

2012-02-24 | 15:54:47
Bloggadress: http://smoothtrooper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback