Plommon inspirerad

(null)

Så vart den tillslut färdig... innan hon hann växa ur den dessutom! Jag började sy denna klänning, i höstas?... innan jul?... Jag minns inte exakt men det var ett tag sedan iallafall, men vissa projekt har nuförtiden liksom en tendens till att stanna upp lite (vill nog kalla det småbarns-syndromet).

(null)

Jag föll pladask för detta skira, fina tyg och framförallt färgen. Mönstret som jag fann var dessutom plättlätt, så kul att skapa när allt bara flyter på! 

(null)

Känns som plommonfärgen omedvetet blivit min färginspiration inför våren. Den fina sittpuffen fick jag i julklapp och den matchade så himla bra med Minelles soffa, så den fick sin plats precis bredvid den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback