Vardagslyckan och släppa loss

Nu börjar min visionboard (med målen för kursen i inredning som jag läser) bli så gott som färdig. 
Jag har prytt den med bilder som tilltalar mig eller symboliserar det jag siktar mot och även några citat som peppar och/eller betyder något extra.

"Vardagslycka" det klokaste citatet som jag alltid strävar mot. Man kan inte leva för att endast längta efter helger eller inplanerade äventyr. Vardagen är den största delen av livet, då måste den vara den stora lyckan.

"Man ska bara släppa loss och köra på" är något jag måste jobba med. Jag funderar gärna en, helst två eller tre gånger extra. Ibland måste man bara lita på magkänsla och köra på! Tro på sig själv och sin kunskap. 

Resten av visionboarden får vara osagt och fritolkat. Riktigt kul att göra en sånhär "måltavla" och jag fick damma av arkiverade inredningstidningar sen många år tillbaka, man fick en hel del ny inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback