Låt oss lasta tårta & skopa lite choklad...

När jag & Jack frågade Milton (för ca 4veckor sedan) vad han önskar sig när han fyller 2år så svarade han: masin & taktor. Alltså en grävmaskin & en traktor. Snacka om lyckoträff, för kvällen innan hade vi nämligen beställt just de två sakerna på nätet medan han låg och sov. 


Så vi beslutade att gå all in och låta hela hans "kalashelg" prydas av traktorer & grävmaskiner. 


Med ett sjuhelsike teamwork i köket så fick vi minsann till en grävmaskinstårta jag & min man.


...och frukt/bärsticks! En succé bland barnen! 


Och här har jag skrivit ut lite vägskyltar, klippt ut & satt fast med kludd på ett litet godisställ (köpt på TGR), fyllt med strössel & godis, volá! En rolig förvaring till "glasspiffet"


Tack till alla som kom och delade helgen med oss, jag blir så glad i hjärtat av att se att presenterna inte gör honom lyckligast, utan alla människor som kommer och busar med honom, han är omringad av helt galet goa människor ☆♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback