Julfeber

Foto ⓒ : Canon Eos 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Svårt att greppa att det är mindre än två månader kvar till julafton. I år ska jag faktiskt försöka vara ute i väldigt god tid med klapparna, så jag har redan börjat skriva en liten inköpslista, allt för att ha så lite stress som möjligt och njuta av december & julen till fullo. 
 
Julpyntet finns att köpa på www.inramadinredning.se
 
Julen hemma hos oss kommer även detta år att gå i den röda/beiga stilen, gammaldags jul. Så himla fint och den som ger mest mys- och julkänsla tycker jag.
 
 Jul iår kommer att vara extra speciell, dels för att vi för första gången firar jul som en familj med vår lilla Mille och att jag är mammaledig och går hemma och myser hela december. Förstå vilket julhus vi kommer att ha, hihi. 
 
Vi ska se till att starta mysiga Jultraditioner (som t.ex klappar i julstrumpan på morgonen) för Milton redan, trots att han inte kommer att minnas något från just denna jul, men en tradition måste ju börja någonstans 

Kommentarer
angelicasvarld.blogg.se säger:

Jag har också Julfeber...älskar julen och vill börja pynta redan nu!!!

Svar: Ja åååh, det är ju så roligt!!
Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma ♥

2015-10-27 | 16:48:39
Bloggadress: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback