Påsken är godisens tid!

Foton: iPhone 5 + instagram | dessa klubbor är farligt goda!
 
Det blev göteborgresa igår trots allt. Otroligt roligt & lärorikt. Vi fick se IFK Göteborgs kamratgården, deras skola, Ullevi och mycket mer. Trots att jag själv är urusel på fotboll så var det riktigt roligt att se hur hela IFK är uppbyggt, hur spelarnas dagar ser ut och hur mycket jobb det är och hur många människor som arbetar runt omkring själva fotbollen. Finns det något roligare än att bli rik på upplevelser?
 
Jag fick dock lida för det idag istället.. Febern var skyhög imorse när jag vaknade och det märktes att kroppen sa ifrån, nu var det dags för vila oavsett vad jag själv vill. Därför blev det sjukskrivning från jobbet och bara så mycket vila som möjligt. Försöker iallafall att jobba lite med företaget hemifrån, i soffan med datorn iknät. Därför har jag börjat lägga in lite godis i nätbutiken. Det kommer nya, uppdaterade bilder här och i nätbutiken när jag frisknar till och kan fota igen, men sålänge får ni nöja er med dessa "favoriter i repris".
 
Klicka hem lite godis till påsk här!

Kommentarer
glada linjen säger:

Hej jättefin blogg som du har! Nu finns det både en Blog Hop och en giveaway på min blogg om du skulle vilja delta! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html

2014-04-17 | 14:25:44
Bloggadress: http://gladalinjen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback