Hemma från semestern

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Lite shopping från Mallis, en hjortsjal ♥
 
Hejsan! 
Här kommer ett litet livstecken från en sjukling (feber, snuvig och hosta) som precis är hemkommen från semester på Mallorca (Magaluf). I fredags 16/8 åkte jag och grabbarna (Jack, Adam & Oscar) mot Arlanda och vidare i flyget till Spanien. En riktigt lyckad vecka men välbehövligt att nu få komma hem och försöka vila upp sig efter semestern och innan jobbet drar igång igen ;) Bilder och mer info från vår resa kommer så småningom att dyka upp här.
 
Bloggen har stått ganska tom under sommaren men nu har jag tänkt att börja uppdatera igen, nu när hösten närmar sig och man börjar få rutiner som vanligt igen. För min del tycker jag tycker att det ska bli mysigt och härligt med höst, jag har så mycket roligt att se fram emot! Hoppas ni vill hänga med i höst! :)
 
 
Follow on Bloglovin

Kommentarer
Maria säger:

åh vilken fin sjal! :)

2013-08-19 | 13:10:19
Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback