En oväntad överraskning...

 
Igår fick jag hem en oväntad överraskning i brevlådan. Blev himla nyfiken när jag fick syn på ett paket.
När jag senast var och hälsade på mina fina vänner Josefine & Jennifer så pratade de om märket Rituals och att de tyckte att det var toppen. Jag hade aldrig tidigare hört talas som detta.
 
 
Nu har sötnosarna skickat mig ett fint paket med några produkter från just Rituals. Blödig som jag blivit på äldre dagar så blev jag så rörd att de tänk på mig och skickat denna fina överraskning. 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Och jag som aldrig varit någon "kräm-människa" innan kan berätta att dessa produkter gick hem hos även mig. Älskar handkrämen som inte bara luktar gott, den sjunker dessutom in i händerna snabbt(!) och just det har jag letat efter, eftersom jag avskyr att gå runt med klibbiga händer.
Så nu ska jag utforska vilka fler dofter de har i sortimentet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback