Vara rädd om minnen

Titta, bara framsidan på denna bok är ju för gullig!
 
Min mamma har flitigt fyllt i en "När jag var liten-bok" åt både mig & min bror, vilket jag är så glad över. Jag tycker att det är så roligt att bläddra i den, för att se hur man själv utvecklades och vad man hade för rutiner då. Speciellt nu när man har barn själv.
 
En söt sko med sidenband som skosnören på, fina små kort att skriva en typisk "matvecka" på, sötaste pop-up-tårtan bredvid texten "första födelsedagen", bara några av alla fina detaljer
 
Jag snubblade över denna bok, började bläddra i den och var bara tvungen att köpa med den hem. Så himla gullig med massor av "pop-up" detaljer, små kort i fickor att dra ut & skriva på och andra söta detaljer. 
 
Detta är verkligen något helt i min smak, ett roligt och välgjort sätt att bevara fina minnen på 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback