Fyra favvosar

Nu har jag varit igång och "pinnat" igen. Älskar pinterest, finns så mycket inspiration att hämta där. 

Perfekt när man behöver lite inspiration om man ska renovera ett rum eller om man ska anordna ett event, kanske i form av bröllop, dop eller kalas. 

Pinterest.com får bli dagens tips för er som ännu inte upptäckt denna fantastiska sida!

Här kommer iallafall 4 favoriter som jag tycker om lite extra när det kommer till inredning. 

1. Eldstäder 
De är väl egentligen mest för det praktiska och ska ge värme eller laga mat på, men så fint det är och ger så mycket myskänsla! 


Kakelugn, vedspis eller kamin. Såå fint! 

 
Har ju både kakelugn & gjutjärnskamin här hemma, men nog sucktar jag efter en vedspis också, aldrig riktigt nöjd får man ju vara minsann! ;) 

2. Spröjs
Spröjsade fönster är för mig lantliv, och ger en hemtrevlig känsla. 


Någon dag ska jag ha en inglasad veranda med spröjsade fönster. Kanske den dagen jag vinner miljonerna på triss.


3. Vimplar

Många förknippar nog vimplar med kalas, och självklart är det ju lite "festligt" med en vimpel vid julbordet eller på barnkalaset. Men jag gillar även att ha vimplar i den helt vanliga inredningen.


Vimplar är en väldigt enkel & rolig sak att göra själv.



4. Plädar / filtar
Har massvis med filtar hemma, speciellt nu när Lillkillen här hemma har fått en del också. 


Det finns ju så mycket fint i filt-väg! Och visat känns det väl lite som att man inte kan få för mycket av just filtar?


OBS! Alla foton i detta inlägg är lånade från pinterest! 



Kommentarer
Amanda säger:

Otroligt fint!! :) Älskar alltihop! :)

Svar: Eller hur!! Så himla fint! :)
Inramad inredning ~ Butiksägare, husägare & mamma ♥

2015-11-04 | 16:41:18
Bloggadress: http://https://amandasstil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback