Kvasten till blåkulla

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Påsk (som närmar sig med stormsteg!) är för mig en härlig högtid som innebär skönt väder och mycket god mat, så brukar det oftast se ut. 
 
Jag har varit lite dålig på påskpynt här hemma, jul är ju min högtid deluxe och ha hunnit samla på mig määäängder med tomtar & ljusstakar. Men påsk har inte varit lika "hysteriskt" här hemma... tills nu, nästan. 
 
Tupp & höna prydda i härliga fjädrar.
 
Jag som inte är så glad i starka färger (som påskens typiska gul, grön och orange..) har letat lite mer diskretare pynt, och lyckats finna de sötaste någonsin! 
 
Ägg i mängder ♥
 
Kvasten till blåkulla är en klar favorit såklart, då jag alltid blir lite extra såld på miniatyrer. Och vem kan inte tycka om det lilla fågelbo med vakteläggen? Jag har lagt ut allt i nätbutiken, så är du också för de "dova fäger" lite mer, kika in vettja! www.inramadinredning.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback