En fest för bebis! ♥

 
Jag älskar överraskningar, och snacka om att jag fick en rejäl sådan i lördags!
Efter en fika på stan med svärmor & svärfar så klev jag & Jack innanför dörren här hemma och jag fick en mininapp mellan tårna, först då förstod jag att något var på gång. Plötsligt hoppade en grupp med fantastiska människor i mitt liv fram! De hade planerat, smusslat, smygit och gjort en sån fin och välplanerad babyshower!
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Jättefina och personliga hälsningar från de som inte kunde komma fanns upphängda, och en sån fin blöjtårta stod på golvet bland alla paket, ballonger, vimplar & girlanger. Vår lilla bebis blev så bortskämd med massor av fina grejer! Och mamman själv fick skötväskan som hon sucktat så efter, så nu är BB-väskan packad och vi väntar så på vår prins! ♥
 
Här är några få bilder som jag själv tog, men fler bilder kommer. Alex var på plats och agerade fotograf, så jag väntar med spänning på de bilderna, bl.a. från en lek de hade ordnat, hihi. 

Kommentarer
angelicasvarld.blogg.se säger:

Men va mysigt!!

2015-07-08 | 18:36:48
Bloggadress: http://angelicasvarld.blogg.se/
mamma mindy säger:

Så mysigt med bebis fest :) fina bilder )

2015-07-09 | 08:26:22
Bloggadress: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback