Ett försök till update utanför bebisbubblan...

 En del av sovrummet i vårt hem
 
Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Nämen hallå! Det är ju vardag igen efter några välbehövliga lediga påskdagar och jag har helt glömt bort bloggen, trots att jag förevigar något var dag i form av bilder, har bara glömt att visa dem..
 
Ni som följer mig på instagram (inramadinrednings) har väl märkt av att det blir en del barnrelaterade bilder där, barnrum, barnkläder osv. Det blir lätt så, att man bosätter sig själv och hjärnan i bebisbubblan, och så även på instagram.
 
Jag försöker i alla fall att variera mig lite, så här får ni några bilder från sovrummet, de populära roshjärtan är (snart, bör anlända vilken dag som helst) äntligen tillbaka för påfyllning av lagret igen, så ni som väntat på dem, skynda er att haffa åt er, för de har sålt slut fort de senaste gångerna.
www.inramadinredning.se

Kommentarer
Sandra säger:

Kan du inte ta kort på magen. Hur den sett ut i olika veckor? :-D

2015-04-15 | 18:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback