Guldklimpen i köket

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Minns ni det gamla godisstället som jag var på jakt efter såååå länge? Jag skrev om det här
Jag fick ju tillslut tag på ett från en gammal antiksamlare. Det har under en tid stått i vår fysiska butik, med godis i. Nu har det fått flytta hem till vårt kök. Men då vet jag att det kommer funka mindre bra att ha godis i det, eftersom det ständigt kommer att stå tomt då, haha. Så frågan är, vad ska jag ha i?
 
Finns det någon av mina bloggläsre som har ett godisställ? Vad har ni i? Eller har någon bara en bra idé?
 
Har sett att en del har sugrör, andra har baktillbehör och vissa har ljus i. Så ja, nu är frågan - vad ska jag fylla mitt gamla godisställ med?
 

Kommentarer
Anna säger:

Wow vad fint - ett sådant vill jag också ha här hemma :)

Svar: Ja, jag äääälskar det! Så fint! :)
Frågan är bara vad jag ska ha i det, hihi :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-09-15 | 16:34:29
Bloggadress: http://inredningsanna.wordpress.com/
Kajsa säger:

Jättefint :) Jag hade haft dom torrvaror jag använder mest där i, som havregryn, müsli och nötter kanske. Eller om du bakar mycket kan du ju ha mjöl, socker och sånt i?

Svar: Ja visst är den! Jag tycker såååå mycket om den! :)
Ja, jag har klurat lite på det, men blir lite "nojjig", eftersom det är ett gammalt godisställ så vet jag inte hur hygieniskt det är. Men jag är riktigt sugen på att hälla lite mjöl och dyl. i det :)
Äsch, lite skit rensar magen, är det inte så man säger? ;)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-09-15 | 20:04:54
Bloggadress: http://khaleesi.se
Pysselfröken säger:

Hej!
Åhhhh lyckliga du! Ett karamellställ finns på min önskelista också.Jag såg någon som hade ljus och tändstickor i sina men jag tycker att det är fint bara som det är också.
Ha en fin dag!
Kram Frida

Svar: Ja, det är ren lycka att ha ett godisställ! :)
Ja, jag har också sett några som har ljus i, lite fiffigt faktiskt. Har sett att AKO-kolorna är tillbaka, kanske skulle fylla upp hela med såna ;)
Ha en fin helg!
Kram Malin
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-09-17 | 06:55:26
Bloggadress: http://pysselfrkensblogg.blogspot.se/
Ida Söderblom säger:

Åhh...jag tycker dina bilder är så fina..kan titta hur mycket som helst :) Roligt att du fått tag i stället du sökte, mycket vackert!! KRAM!! :)

Svar: Tack söta du!!! :)
Ja, total lycka att äntligen få tag på ett! :)
Ha en trevlig helg!
Kram!
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-09-18 | 23:42:46
Bloggadress: http://levlantligt.se/
sandra säger:

Jag har en såndär behållare, den har jag spaghetti i! :)

Svar: Smart! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-09-28 | 23:26:20
Lissandra säger:

Härlig blogg och fina bilder!

Jag längtar också efter ett och har nu snart ett. Ska ha min hemmagjorda müsli/granola och olika nötter och fröer i. Blir snyggt med jordfärger i tror jag och vill undvika äta massa godis.

2015-07-13 | 19:17:19
Bloggadress: http://www.anno1863.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback