Ett julkaos

En härlig blandning i rött, vitt & beige
 
Ser ni vad detta är? Det är ett kaos, ett fint & härligt kaos. Julkaos. Häromdagen rev jag ur julskåpet och lade allt i en hög på bordet för att sedan placera ut det i hemmet. Jag gick loss på julen!
 
Foto: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Det är dags, endast 4 ynka dagar kvar till första advent! Kan ni förstå? Jag har svårt att göra det, förstå att jultiden är här. Som jag väntat på detta. En jul i vårt hus. Detta blir ju första julen i vårt hus och jag har under några år samlat på mig massor av pynt som jag ska "jula" till vårt älskade hus med. 
 
I mitt "juleskåp" fanns bl.a. ouppackade gardiner som jag köpte för lite mer än ett år sedan, som jag planerat att ha i huset, så nu sitter de uppe och jag är så nöjd. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback