Helgen på altanen

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Helgen på altanen, lite så skulle man kunna kalla det.
Jag & Jack började helgen där med att måla, och vi målade långt in på fredagkväll. Bara grunden. Sen fortsatte jag måla lördagförmiddag. Måla måla. Blev sån förändrig, och så fint. Sen kom Nikita på besök, vi tillbringade också det mesta av lördagen på altanen, hon hjälpte mig att dra bort heltäckningsmattan och vi fick fram det fina trägolvet istället. Senare på kvällen kom mina fördäldrar, min morfar & hans sambo på middag och den åts, vart? just riktigt - även den på altanen!
 
Så himla härligt och trevligt. Trots att regnet ville hälsa på precis vid middagen så kunde vi äte "ute" när vi satt på altanen. Jag njuter varje minut av att bo i hus. Ett superfint olivträd fick vi av morfar & Margareta, passade perfekt inne på altanen i lilla säcken. Och den fina hortensian fick vi av mamma & pappa, även den fick en hedersplats, på altanbordet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback