En bit rulltårta från luckan

 
Jag tror att man fortfarande kan ana rester från drömmen om en liten kiosk jag hade som liten. Det får bli den dagen jag får egna barn, då får vi bygga en liten glasskiosk på gräsmattan där man kan beställa en liten bit rulltårta eller en pinnglass i luckan. 
 
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Trots att jag själv inte har barn ännu så är jag svag för fina små träleksaker och speciellt fika, kanske är det kiosken jag ser framför mig, eller tepartyt i lekstugan. Det kommer definitivt att vara mer träleksaker på ingång hos Inramad inredning. Fin (och användbar!) inredning är väl minst lika viktigt och roligt i barnens rum.
 
Här finner ni de olika leksakerna & här finner ni rosorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback