Lite favoriter i badrummet

De ljuva gamla spegeldörrarna som finns i varje dörröppning hos oss, och de fina mässinghandtagen ♥
 
Jag tänkte visa er lite detaljbilder & favoriter från vårt badrum på nedervåningen. Badrummet är nyrenoverat så vi behövde inte göra någonting när vi flyttade in, mer än att inreda det, och det gjorde jag mer än gärna. Handuken fick faktiskt följa med hem från Hemtex idag, jag fastnade för texten Vänner, lite annorlunda, annars brukar det oftast stå Gäster. Jag tyckte vänner kändes lite mer personligt.
 
 
Fina badrumsmattan med virkad spetskant. Det lilla badkaret i gjutjärnsliknande material är egentligen en tvålkopp, men jag använder den som förvaring till mina smycken. Varje kväll lägger jag dit örhängen, klocka och armband, då vet jag vart jag har dem på morgonen då jag är mer död än levande, då behöver jag verkligen tydliga rutiner, haha. 
 
 
Wood wick-ljusen, alla 3 storlekarna i doften tradewinds. Perfekt med Wood Wick på toaletten, man behöver bara öppna locket för att det ska lukta, man behöver faktiskt inte ens tända det om man inte vill. Det är verkligen ett användbart tips! Ww inne på toaletten, tar bort all oönskad lukt. Och så kan man såklart tända dem om man vill ha lite myskänsla, kanske vid bad eller dusch. 
 
 
Det var kort & gott lite detaljer från ett av vårt badrum. Turkost & vitt. Cleant & fräscht. Så vill vi ha det ♥
 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8

Kommentarer
lisenanderson.blogg.se säger:

Vad underbart med en badrumsmatta med spetsdetaljer. Älskar spets själv och vill gärna att allt ska vara i det!
Måste bara berätta att jag var inne i eran butik för ett antal veckor sedan och kom därifrån överlycklig. Köpte på mig en massa fina saker, men blev allt väldigt avundsjuk på ert underbara karamellställ!

Svar: Ja, jag älskar den! Så himla fin! :)
Nämen åh va roligt att höra! :)
Hihi, ja karamellstället är nog min absoluta lilla favorit i butiken, som jag har kämpat & letat för att få tag på ett! Det är så himla fint :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-06-05 | 22:18:11
Bloggadress: http://lisenanderson.blogg.se/
Alexandra Eriksson / Design & Foto säger:

Åh vilken fin blogg! Fylld med massor utav inspiration, härligt!

Svar: Tusen tack för dina fina ord! kul att kunna inspirera! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-06-07 | 20:13:27
Bloggadress: http://alexandraeriksson.com/
GoForFit säger:

Så fint! :)

Svar: Tusen tack! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-06-09 | 10:03:53
Bloggadress: http://goforfit.se
Victoria säger:

Så underbart ert badrum ser ut att vara. Jag hoppas, drömmer & vill att vi ska renovera vårt badrum. Det är gult, rosa & ser solkigt ut.

Svar: Det är helt underbart! Som sagt, vi har inte behövt att göra något i det, eftersom det är nyrenoverat helt i vår smak.
Uschamejjen, lät inte som den bästa kombon kanske ;) Vi har även en toalett på övervåningen som dessvärre också behöver renoveras. Mossgrönt är färgen där, gräsligt enligt mig ;)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-06-11 | 15:44:01
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Victoria säger:

Nej det är verkligen ingen vacker syn. De som bodde här tidigare hade inte gjort speciellt mk i huset. Så vi har renoverat nästan halva huset under lite mer än 1 år :)

Svar: Oj, då har ni jobbat hårt! :) Men det måste samtidigt vara roligt att få göra det till "ert" i den stilen ni vill ha :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-06-12 | 22:30:26
Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
Elin säger:

Var har du hittat den söta lilla korgen ni har toalettpappret i? :)

Svar: Den är köpt på Sommarlagret i Karlstad! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-06-28 | 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback