Lättfixad lyx i hemmet

Foton: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Färska blommor är en riktigt vardagslyx. En väldigt underskattad vardagslyx. Det gör så himla mycket med en färsk bukett på bordet. Denna årstid är som gjort för lite extra lyx, det är bara att gå ut och plocka sig en bukett från trädgården och placera lite sommar inne i hemmet. 
 
Lyxen ovanför fick jag från min fina sambo. De stod på köksbänken när jag vaknade en lördagmorgon för någon vecka sedan, lyx de lux minsann. 
 
Lite blommor gör så mycket med hela rummet & hela hemmet. Jag placerade lite smultronjasmin inne på badrummet häromdagen och herregud vad det doftar gott nu. Varje gång man öppnar toalettdörren slås man av smultrondoft. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback