Kreativt beroende

Foto ©: iPhone 5 + instagram (@inramadinrednings)
 
Jag är förtvivlad, min kameraladdare är spårlöst borta. Det är nu, när min kamera är helt död som jag märker hur mycket jag verkligen använder den. Jag saknar den, flera gånger om dagen. Tack gode gud för iPhone och dess lilla lilla kamera, den stillar min kreativa beroende litegrann iallafall för tillfället. 
 
Därför bjussar jag idag på en instagram bild, en liten en och med liiite sämre kvalité men ack så fin. Det är vårt sovrum, som börjar bli komplett. Idag kom sängkappan till sängen, lite skrynklig och lite fuskbäddad säng, men mycket fin ändå, tycker jag. 

Kommentarer
Pysselfröken säger:

Åhhh så vackert ni har det!

Svar: Tack snälla du! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-07-13 | 17:16:08
Bloggadress: http://pysselfrkensblogg.blogspot.se/
Therese Nilsson säger:

Vad fint :D Hur hög är eran säng? Skulle själv villa ha en sängkappa. Men är rädd vår säng kanske är lite för hög att det inte räcker ned till golvet då vi har två stora madrasser ovanpå varandra..

Svar: Tack! :) Oj, det var en bra fråga! :) Jag vet att jag mätte höjden på våra sängar och kollade på info om sängkappan när jag köpte den (ellos.se) för där stod det "höjden" på sängkappan :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-08-24 | 10:55:54
Bloggadress: http://vampirediarieslovesucks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback