Vårens trender & inköp på FORMEX 2014

Foto: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Favorit-i-repris-bild. 
 
Jag har börjat packa lite smått här hemma, för till helgen åker jag och min sambo till Stockholm för att gå på nordens största inredningsmässa: FORMEX 2014. Vi har bokat hotellrum och ska lyxa till det ordentligt. Jag har i flera år velat gå på FORMEX, och iår har jag äntligen min egna butik så nu kommer vi dit.
 
Åh vad jag är spänd och nyfiken på vårens trender och självklart kommer inköp att göras till butiken och nätbutiken. Det gäller bara att försöka hålla fingrarna i styr, för det är nog lätt att gå lös där inne, bland massa hem, inredning & trädgård, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback