Ett litet knippe syren

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Jag fann dessa bilder på min dator idag. När jag först tittade på bilderna så tänkte jag att det var ju inte alls länge sedan jag tog dem, men sen kom jag på att syrenen är plockad direkt från min mamma & pappas trädgård, så jo det måste vara ett tag sedan. De är tagna i somras på en varm och solig dag. 
 
Jag kan inte förstå hur fort tiden går, hur den bara rusar förbi framför ögonen på oss. Det är ju redan januari och även fast vinter inte kommit hit ännu (de har lovat att den ska komma nu i helgen) så kommer våren snart vara här. När vi gjorde klart i våras/somras att vi skulle flytta in i huset nu till våren kändes det som en eeevighet dit, men nu när jag tänker efter hur fort tiden då till nu har gått så blir jag lite pirrig i magen, snart är det ju vår, förhoppningsvis soligt, riktigt varmt och dags för flytt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback