Vi går mot ljusare tider

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Här ekar det lite tomt. Jag får skylla på födelsedag i tisdags och tidsbrist igår. Nu kikar jag in här med glada & härliga bilder på tulpaner som jag fick när jag fyllde år. Så himla härligt med dessa blommor. Tulpaner för mig betyder februari - och vi går mot ljusare tider. Och det gör vi verkligen också, på många sätt.
Det blir snabbt ljusare och ljusare på både morgonen och kvällarna nu. Och denna vår betyder ju även mycket roligt i livet för min och Jacks del.
 
Husbygget rullar på i stormfart. Tänkte försöka åka upp snart och knäppa lite bilder på bygget igen, en liten update igen hur långt det är kommet. Igår blev jag ägare till något otroligt efterlängtat också, ni som följer mig på instagram och facebook (@inramadinrednings/ inramad inredning) vet nog redan vad jag pratar om. Mer info dyker upp här i bloggen inom kort också, troligtvis till helgen då jag har den på plats och kan föreviga nyheten på bild.  
 
Trevlig torsdag så länge! ♥
 

Kommentarer
G I N A ~ säger:

vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-02-13 | 16:30:27
Bloggadress: http://kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback