Udda detaljer i hemmet

 
Foton: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Jag måste bara visa er - små söta gem som jag föll för direkt när jag såg dem. Det är sånt här som jag älskar, när det finns detaljer i hemmet som är små men ack så betydelsefulla. Som just gem till exempel, vem tänker på att det kan vara så mycket mer än bara....gem? Det kan ju faktiskt vara även en fin detalj i hemmet. 
 
Jag har fått en bild i huvudet hur mitt & Jack (efterlängtade!!) kontor ska se ut när vi flyttar till huset nu i vår. Vi har fått ett gammalt skrivbord som Jacks gammelmormor haft, ett mörkbrunt och sådär lagomt, naturligt slitet. Och ja, nu ingår även dessa gem i bilden på dett framtida kontoret, på det gamla skrivbordet. 
 
Gemen finns att köpa hos oss, i vår butik Inramad inredning, vi fick hem dem idag från vår nya leverantör i London, med så mycket fint & udda inredning.
 
Klicka in er på nätbutiken här & ta er en titt på fler av våra nyheter!

Kommentarer
Melanie säger:

Härlig blogg du har!!

Svar: Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-02-21 | 16:49:03
Bloggadress: http://fames.se/melanie
Anonym säger:

Snitsigt!

2014-02-22 | 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback