Att längta efter då i solen

Foto ©: iPhone 5 / Hur bygget såg ut från utsidan, sist jag var där (i helgen), fasaden är på plats.
 
Jag vill flytta nu nu NU!
 
Åh, jag kan inte låta bli att längta efter framtiden, trots att man ska försöka leva i nuet. I detta väder (stråååålande solsken här idag!) så är det trist att bo i lägenhet, speciellt när man vet vad som väntar. Jag ska egentligen inte klaga eftersom jag vet att det inte är många veckor kvar, vi kommer hinna få hela sommaren i hus. Farmor & farfars husbygge har gått i rasande fart och det dröjer inte förns det är dags för tapetsering och då är det ju näst intill dags för de att snart flytta in i sitt nybyggda hus, och vi får flytta in i deras gamla hus.
 
 
Gud så skönt att bara kunna ta med sig en tidning och filt ut, sätta sig på verandan eller altanen i solen och njuta, hoppas att det finns tid för många sådana stunder senare i vår, och i sommar. 
 
Nu ska jag njuta av dagens sol och ta med mig sambon på en promenad.
 
Trevlig tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback