Tovelisa kärlek

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75 / 2,8 / Illustration av Tove Larris
 
Jag har länge fascinerats av duktiga Tovelisas illustrationer. Speciellt recepten. Sättet hon målar ingredienserna. Jag har därför prytt mitt lilla fönster i köket med några av hennes recept, tillsammans med mina små mini-bakredskap. En slickepott, en skrapa och en pensel med små trähandtag.
 
Jag blev superdupernöjd. Och använde mig faktiskt av hennes fina kladdkakerecept senast igår. Så mycket roligare att baka med fina recept också. 
 

Kommentarer
Anna säger:

Vad fint det blev!

Svar: Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-08-12 | 16:46:24
Bloggadress: http://inredningsanna.wordpress.com/
Ninni - Vimsiga mamman säger:

men så snyggt! å vart har du hittat fönstret?

Svar: Tusen tack! :) Fönstret är från Gekås! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2014-08-12 | 17:41:56
Bloggadress: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback