Välkommen in i vårt renoverade sovrum ♥

Före / efter (blunda för slipdammet på efterbilden) Jag äääälskar pärlspont och denna fina allmogelist. 
 
Vi har ju inte fått flytta in i huset riktigt ännu. Men eftersom farmor & farfar rensat ut det rum som vi ska ha som sovrum så kunde vi göra detta färdigt innan vi flyttar in, perfekt tycker vi. 
 
Foton: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
 Resultatet blev perfekt. Bättre än jag kunde tänka mig. Så skönt att bli av med denna förskräckliga lila och få in lite ljus. Nu blev det en behaglig beige/ljusrosa färg upptill och en vit bröstpanel nertill. Jag gillar hur det mörkare golvet bryter av det ljusa i rummet lite. De fina spegeldörrarna (som finns på både över- och undervåningen!) är prydda med fina mässingbeslag, likaså gardinstången är i mässing så nu ska jag leta reda på fina mässinghandtag till garderobsdörrarna. 

Kommentarer
Alexandra säger:

Så snyggt med träpanel! :) Denna blogg lär jag följa, kika gärna in på min oxå :)

2014-04-18 | 19:28:42
Bloggadress: http://denlantligadrmmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback