Pysselsöndag i snickarboden

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Så var ännu en helg och även vecka slut. 
Jag avslutar denna helg och vecka på ett alldeles utmärkt sätt - i soffan tillsammans med min sambo, i huset vi kommer att flytta till i vår. Vi är nämligen tillfälligt inflyttade i huset, eftersom farmor och farfar är ute på vift, i hela en vecka denna gång, så nu kan vi prova att bo in oss rejält. Nu planeras det lite extra när man verkligen kan se allt framför sig ♥
 
Idag har det varit en riktig pysseldag. Jag har tillsammans med pappa tillbringat nästan hela söndagen ute i snickarboden. Vi har byggd världens sötaste fågelholk! Jag hann inte måla färdigt hela idag, men ska försöka imorn och det kommer såklart att dyka upp bilder på den! Det var hur mysigt som helst att stå där inne och snickra medans det regnade och blåste utomhus. Det blev lite kyligt i boden också så vi eldade i spisen som pappa satt in där. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig och välkommnar måndag och vecka 38!

Kommentarer
Pappa säger:

Tack! för en trevlig pysseldag det får vi göra fler gånger.😊

Svar: Tack själv! Absolut, det håller jag med om! :)
Inramad inredning ~ Tankar och planer inför flytt till drömvillan våren -14

2013-09-15 | 23:04:08
Jess - Gravid ♥ säger:

Vad underbart att få flytta till hus, stora drömmen här med :) Fina bilder!

Svar: Ja, det ska bli så himla roligt! :) Tack snälla du! :)
Inramad inredning ~ Tankar och planer inför flytt till drömvillan våren -14

2013-09-16 | 14:02:37
Bloggadress: http://www.fashionjungle.blogg.se
Anonym säger:

Kan du inte ta lite bilder på saker i hemmet, lite av rummen osv? :)

2013-09-17 | 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback