Favoritbutiken på nätet

Alla foton är lånade från Leilasgeneralstore.com
 
OBS! detta är inget sponsrat reklaminlägg, det är publicerat med mina alldeles egna ord och tankar!
 
Är du hus och hem - intresserad och söker inspiration? Besök Leilas generalstore, gör det bara!
 Så himla mysig nätbutik med såååå fina grejer och med en superkvalité!
 
 
Butiken levererar verkligen kvalité på många sätt:
För det första så är designen på hemsidan snygg och det är lätt att hitta och klicka sig runt.
Och sen, det bästa av allt: nästan varje produkt innehåller en bild med simpel vit bakgrund, bra då ser man hur produkten ser ut och sen finns det även en "inspirationsbild" vilket som jag älskar! Då är produkten placerad "in action" som på bilderna ovan. Då tycke jag att man får se produkten på ett helt annat sätt och man blir ju så inspirerad (och mer köpsugen ;)). Produktbilder med vit bakgrund kan bli så himla platt och trist.
 
 
Och kvalitén fortsätter när produkterna blir levererade, varje produkt är inlindad i Leilas egna silkespapper (för att vara snyggt och skydda) och så brukar det alltid skickas med ett litet vykort med en vacker bild och ett recept på. 
 
Och vet ni vad? Leila kommer ut med en inredningsbok den 1 Oktober. Hennes tidigare böcker har ju vart höjdare med massor av inspiration så jag har höga förväntningar på hennes första inredningsbok. 
 
 
Så klicka in er på Leilas generalstore här och unna er något roligt eller bläddra bara bland alla bilder och bli inspirerad!
 
 
Kanske har någon av er redan köpt något från Leilas generalstore? Hade ni samma positiva upplevelse som jag? 
 

Kommentarer
Emelie säger:

Så fin blogg :)

2013-09-24 | 03:16:28
Bloggadress: http://rexe.blogg.se
Turid säger:

Åh, jag gillar också den butiken:-) Så mycket roligare med matlagning om man har fina skålar och verktyg:-)

Svar: Ja visst är den mysig! :)Eller hur! det gör hela vardagen mycket lättare och roligare! :)
Inramad inredning ~ Tankar och planer inför flytt till drömvillan våren -14

2013-09-24 | 15:01:04
Bloggadress: http://www.travelandfashion.blogg.se
Karin O säger:

Vilken fin inspiration!

Svar: Eller hur! Otroligt mycket inspiration :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-09-25 | 07:13:35
Bloggadress: http://kakansemlanoliven.se/
fellforbooks.blogg.se säger:

Jag måste kolla in vad som finns där och få inspiration!

2013-09-25 | 15:06:03
Bloggadress: http://fellforbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback