Bröllopstankar, drömmar och planering

 
 
Alla foton är lånade från mybarnwedding.blogg.se!
 
Nyförlovad som jag är så går jag såklart i lite bröllopstankar.
Även om jag och Jack pratat om det och konstaterat att det antagligen inte händer inom ett år (eftersom det kommer att hända så mycket annat detta året med tanke på flytten till huset och att man behöver nog samla på sig en liten bröllopsbuffert) så kan man alltid planera. Det är ju så kul att faktiskt kunna planera "på riktigt" nu.
 
Ett tema som (ni flesta vet att) jag älskar, och vill ha på mitt egna bröllop är lantligt.
Helst vill jag ha bröllopet hemma på gården, sådär riktigt personligt. Gärna ett barn-wedding, måste bara bygga en stor lada först, hehe.
 
Jag har funnit en tjej som precis har haft drömbröllopet, i den stilen jag vill ha vårt i, och hon har bloggat om hela faderuttan! Planeringen, förberedelser, inköp och självaste bröllopet. Alltså åh! Gå in och titta! Alla fina detaljer: linneduken, säckvävslöparen, rispåsarna, bordsplaceringen på det gamla fönstret, och det otroligt roliga idén "photobooth props", den idén ska jag helt klart stjäla till vårt bröllop ;) 
 
Så där har ni det, mitt drömbröllop och jag visade Jack på bilderna/bloggen och han tyckte desamma, så ni närmaste vet vad ni har att vänta er! 
 
Och ja, vi måste även ha Josefine som bröllopsfotograf för herre vad duktig hon är på att fånga ögonblick och få med de rätta detaljerna i korten (hon förevigade Lisa & Niclas bröllop). 
 
Här kommer ni till Lisa & Niclas vackra lantliga bröllop!
 
 
 

Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf säger:

Fina bilder :)

Svar: Visst är de! :) De är lånade från fina bloggen "mybarnwedding.blogg.se" :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-09-09 | 19:53:07
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se
Ellie säger:

Underbara bilder!

Svar: Eller hur! De kommer från bloggen mybarnwedding.blogg.se :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-09-09 | 20:38:49
Bloggadress: http://ellielindh.wordpress.com
tess säger:

vad mysigt det ser ut med "ladubröllop" :)

2013-09-12 | 20:50:49
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback