Börja pyssla i butiken

 Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | Detaljer från min hemmagjorda anslagstavla.
 
Nu är det snart helg för min del, jag har jobbat in morgondagen på jobbet så jag kan sluta lite tidigare och kan ägna nästan hela dagen åt butiken, åka dit och börja plocka lite. Nu är det verkligen på riktigt hörni! Imorgon äger jag verkligen min egna butik, tillsammans med min fästman! Jag lääääääängtar verkligen efter att få dra igång, och bland det första som står på schemat: beställa in julgrejer! Det kan ju inte bli bättre ♥

Kommentarer
J säger:

Hej! Älskar verkligen din blogg, jag får så himla mycket inspiration och bra tips :)
När öppnar du butiken? :)

Svar: Hejsan! Tusen tack för dina fina och värmande ord! Jättekul att höra att du gillar det jag gör! :)
Vi ska ha premiäröppning nästa lördag (9/11), mer info kommer! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-31 | 20:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback