Med måttet kring halsen

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 / provdockan "Barbro" med mitt nya måttband i tyg.
 
 Vilken slödag idag hörni! Regn och rusk, och även storm på vissa håll!
Idag har inte många saker stått på mitt schema, jag har försökt ta igen mig lite efter helgens alla evangemang. 
 
Gud vad kul att så många gillade och uppskattar att Inramad inredning ska öppna butik! Många som hört av sig, grattat och gett lyckoönskningar! Tusen tack! Jag kan knappt fatta detta själv. Det är verkligen en dröm som uppfylls, Inramad inrednings alldeles egna butik, min egna butik! 
 
Jag håller på att kika runt på lite produkter som vi ska köpa in till butiken, för att få just den stilen jag tänkt och  vill ha, åh det är så himla roligt! ♥
 

Kommentarer
Viktoria Eriksson säger:

Åh, vad härlig blogg du har! :D Super fina bilder!

Svar: Tusen tack!! Vad roligt att du gillar den! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-29 | 06:21:46
Bloggadress: http://vickons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback