I drömvillans tvättstuga ♥

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
Tvättkorg - Oxhäljamarken / Glasburkar - Ullared / Gjutjärnsax - Rothgrens / Strykbordsöverdrag - Tidlosating.nu / Porslinshjärtan - Lev vackert
 
I varje inredningsdetalj jag köper nu så har jag drömvillan (ny läsare? - läs här) i tankarna. Var den/det ska stå i huset. Här visar jag lite av min inredning som jag tänkt i tvättstugan/syrummet. I glasburkarna ska jag ha tvättmedel vs. sköljmedel, och kring burkarna ska jag hänga de fina porslinshjärtan (de längst upp till höger) där det står innehållet på. Den lilla tygbiten som syns på bild är ett superfint överdrag till strykbräda. Och de fina krokarna såklart, som sitter på gjutjärnsaxen.
Jag tror att det kommer bli så fint! ♥
 

Kommentarer
Pysslia Sofia säger:

Så fint det kommer att bli:)
Fiffigt att ha sådana burkar till tvättmedlet.

Svar: Ja det tror jag också! :)
Ja, det blir betydligt finare än att ha det i kartong! :D
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-21 | 08:54:38
Bloggadress: http://pysslia.blogg.se/
Belinda Breed säger:

Åh, kommer säkert bli jättefint!

Svar: Ja, jag hoppas och tror det! :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-10-21 | 12:45:56
Bloggadress: http://belindaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback