Reportage om Inramad inredning

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Jag och sambon har haft en underbar dag i backen idag, strålande sol och varmt i luften, kanonskönt och mysigt!
 
När jag kom hem slog jag mig ner i soffan och läste reportaget om mig och mitt företag Inramad inredning som fanns med i Länstidningen Värmlansbygden idag (Finns även ett minimini-internet reportage här). Jag är jättenöjd med reportaget, journalisten har verkligen fångat det viktigaste och det jag vill förmedla. Tre av mina bilder blev även publicerade, kul att få visa dem i tryck också!
 
Någon i Värmland som läst det kanske?
 
 

Kommentarer
Sofia - Sofias Inredning säger:

Vad roligt, grattis! :)

Svar: Ja det är verkligen jättekul att folk uppskattar det man gör! Tack så mycket! :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-01 | 18:11:14
Bloggadress: http://sofiasinredning.blogg.se
Sofi säger:

Hej!

Så spännande!
Modigt av dig och väldigt kul att starta eget!:)
Hoppas att det kommer gå jättebra!

Kram Sofi

Svar: Hejsan! Ja verkligen, ska bli jättekul! Tack snälla du! :) Kram Malin
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-01 | 20:16:48
Bloggadress: http://www.sofishusdrommar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback