Marieberg / byaholm fåtölj

Foto lånat från IKEA livet hemma 
Hur härligt ser inte detta ut?
 
Foto lånat från IKEA.com
 
När jag var på IKEA sist så sprang jag nästan föbi denna fåtölj, det blev en tvärnit bokstavligt talat. Jag var bara tvungen att stanna till och kolla mer noggrant på den. Det är något med den som jag gillar otroligt mycket. Materialet, färgen, formen.
 
Helst skulle jag vilja ha två stycken ute på balkongen med lite kuddar i, men stolarna är rätt stora så jag tror det kan bli lite trångt tyvärr. De får placeras i mitt framtida drömhus uterum helt enkelt. Det är dags att börja spara pengar redan nu för att ha råd med allt som jag har planerat i det huset, haha. 
 
Det har blivit mycket IKEA här på bloggen på senare tid, och jag som brukar vara lite anti-IKEA. Kan tycka att möblerna är allt för vanliga och opersonliga. Men de har guldkorn på IKEA också! :)
 
 

Kommentarer
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder säger:

Din blogg är awsome :D

Svar: Taaack! :D
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-12 | 20:39:08
Bloggadress: http://dixiwonderland.com/
Jenny säger:

Jättefin!, verkligen mysig på nåt vis. Omgivningen var ju inte så dum heller:)

Ikea har ganska många guldkorn om man bara tar sig tid att titta och inte springer igenom. Hittade en superfin matta när jag var där sist. En svartvit snygg en i plast som jag skymtat på några bloggar tidigare, trodde inte den var från Ikea. Den kommer passa perfekt ute i sommar.

kram
Jenny


Svar: Ja, jag gillar den skarpt! :)
Ja precis, som du säger, de har många guldkorn om man verkligen letar efter dem.
Åh, det lät intressant, måste jag spana efter! :)

Kram Malin
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-13 | 00:33:59
Bloggadress: http://rosvikslyckan.blogspot.com
Eleonore- Kokboksutmaningen säger:

Den är ju så fin den fotöljen! Vill ha en sån liten oas också :D

Svar: Visst är den! Ja det skulle inte vara helt fel! :D
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-13 | 09:44:52
Bloggadress: http://fikamed.wordpress.com
Lisa säger:

Jag har två sådana stolar :) så sköna!

Mattan kommer ifrån Mio :)

Svar: Lyckost! :) Vart har du dina placerade?
Tack! :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-19 | 20:34:09
Bloggadress: http://Lisajadeholt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback