Lev vackert

Foton © : Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8
 
Min favoritbok, Lev vackert. 
Jag har länge kikat på boken och varit sugen på att köpa den, titeln och omslaget väcker en otrolig nyfikenhet till innehållet. Jag besökte butiken Lev vackert i Kristinehamn (ägarna har skapat boken) för någon helg sedan och då fann jag boken, på extrapris dessutom. Och efter att ha bläddrat snabbt i den var det ingen tvekan, jag skulle ha ett exemplar.
 
Boken är otroligt välgjord och många fina bilder. Boken är sprängfylld med inspiration för inredare med lantlig och shabby chic-stil. Ett litet tips till alla inredningsintresserade där ute!
 
 
 
 
 

Kommentarer
bia säger:

Låter som en härlig bok....slog du till ??
Ha en härlig kväll!!
Kram från bia

Svar: Det är den verkligen! Självklart tog jag ett exemplar :)
Ha en fin dag!

Kram Malin
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-13 | 22:43:46
Bloggadress: http://houseandgardenbybia.blogspot.se
Ekenäsliv säger:

Den har jag med!! Samt den andra de gjort Romantiska hem - inspiration i Vitt, lika ljuvlig den!! =)
Hoppas du haft en skön fredag!
Kram Anna

Svar: Åh jag vill så gärna ha den andra med! Ska hålla utkik efter den, den var slutsåld i själva butiken :(. Är den lika ljuvlig som Lev vackert så MÅSTE jag bara ha den!! :) Trevlig helg!
Kram Malin
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-15 | 23:27:53
Bloggadress: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback