Hippiebird

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8, min fina Hippiebird som Jack kallar den.
 
Härliga fredag, full fart mot helgen i strålande sol! 
 
Igår hade jag en mysig eftermiddag/kväll. Jag mötte upp min fina vän Nancy i Karlstad och tillsammans gick vi på entrepenörslouge. En annorlunda typ av entrepenörsträff där man fick med sig några goda tips. Efter lougen köpte vi lite färdkost från Hemmakväll till hemfärden. 
 
Har ni föressten sett min söta "hippiebird" som Jack döpte den så fint.. Den fick följa med mig hem från Lev vackert förra helgen. 
 
 

Kommentarer
Mycket annat och lite betong säger:

Så söt liten hippiebird!
Strålande sol här också och de riktiga birdarna kvittrar för fullt!

Trevlig helg!
Agneta

Svar: Visst är den! :)
Samma här, våren är påväg, sååååå härligt!

Trevlig helg!
Malin
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-08 | 12:10:13
Bloggadress: http://blandadbetong.blogspot.com
Annika säger:

Fint :)

2013-03-08 | 13:59:21
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
Anonym säger:

Jamen visst är dem för underbara?!! Vet inte huur många jag sålt hos mig.

2013-03-09 | 22:44:43
Anonym säger:

Jamen visst är dem för underbara?!! Vet inte huur många jag sålt hos mig.

Svar: Ja visst är de! Ja, jag såg att du också fått in dem! De är så söta!! :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-03-09 | 22:45:15
Liborius säger:

så söt!

2013-03-10 | 10:40:10
Bloggadress: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback