Muffinsformar från Pastellköket

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se
 
 
Nu suger det i "baknerven" minsann, haha, vad tokigt det lät. Igår fick jag nämligen hem lite nya, otroligt fina muffinsformar från Pastellköket.
 
Jag har varit på jakt efter dessa muffinsformar i porslin från Ib Laursen i de härliga färgerna: latte och rosa, och så fann jag dem på Pastellkoket.se, en nystartad webshop som har så mycket fint till köket, i fina pastellfärger såklart! Det bästa av allt, deras mål är att ha nätets bästa priser! De har mycket fint från t.ex. Ib Laursen, ett av mitt favoritmärke (de har även skålen och kannan som ni ser i bakgrunden). Jag blev så nöjd med mina formar så jag beställde hem en vispskål i latte, också Ib Laursen. Nu är jag sugen på att baka något i mina bakformar så foton på det (och eventuellt ett recept också) får ni inom en snar framtid.
 
Självklart ska jag även dokumentera min vispskål på bild när den kommer också. Kika in på Pastellkoket.se för att kolla deras utbud av köksartiklar i härliga pastellfärger, passar perfekt i alla lantliga kök. 
 
 
 
Inlägget är sponsrat av pastellkoket.se

Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt säger:

Vilja ljuvliga formar! Älskar fina baksaker :)

Svar: Visst är de, så fina! Då borde du verkligen göra ett besök på pastellkoket.se, där finns det fina baktillbehör! ..som dessa muffinsformar till exempel ;) ♥
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-06-12 | 21:00:28
Bloggadress: http://bakasockerfritt.se/
Linda säger:

Vilka fina!

Svar: Ja visst är de! Helt ljuvliga! ♥ :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-06-12 | 21:54:38
Bloggadress: http://hemmahoslin.blogg.se
Jenny Engberg, Rosvikslyckan säger:

Underbara bakformar, jag gillar också att baka :)
får ta och titta in på pastellköket då kanske :)

kram Jenny

2013-06-13 | 00:01:34
Bloggadress: http://rosvikslyckan.blogspot.com
Malla säger:

Har du aldrig hittat dom färgerna på formarna inann då ? tycker de finns överallt, men håller me om att de är fina :)

Svar: Jo, det är klart att jag sett de på andra ställen också, men aldrig lyckats finna dessa två färger på samma webshop, har antingen hittat den rosa eller lattefärgade, men aldrig båda på samma, som jag ville köpa för att slippa dubbel frakt, och har inte heller hittat de till så bra pris, som pastellköket har :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-06-14 | 01:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback