Den blivande Bullmamman

 
 
Alla bilder är från Leilasgeneralstore.com, kollaget är ihopklistrat av mig.
  
Jag kommer nog att bli en äkta bullmamma ja. För vilken 20 åring beställer hem ett förkläde, en grytvante och en kökshandduk och känner sig nöjdast och mest förväntansfull i världen? Jag kanske redan är en bullmamma till och med... om man tittar på det husliga och allt bakande, fast utan egna kids än då såklart.
 
Jag kunde iallfall inte låta bli att lägga en beställning från Leilas Generalstore nu när de hade sommarrea. Ett matchande kökskit. 
Follow on Bloglovin

Kommentarer
Wilma Stenlund | Fotoblogg säger:

Så himla fin blogg du har!!
Just nu så har jag en frågestund på bloggen! Och det skulle vara jätteroligt om du kanske vill kika in och fråga något :)

2013-06-30 | 20:37:05
Bloggadress: http://wilmastenlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback