Fina detaljer i köket

Foto ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se | Penselsetet är från Åhlens
 
Här är min nya fina kökshandduk. Jag köpte även tillhörande grytvante och förkläde (som jag visade häromdagen) Superfint mönster och bra, kraftig kvalité på tyget. Den är som sagt från Leilas generalstore och där kommer jag garanterat att skicka efter fler gånger igen. Dels så tokgillar jag hemsidan, så fin och mysigt med så många fina pryttlar. När paketet anlände var sakerna fint inpackade i papper med Leilas klistermärke på. Jag fick även med ett litet "vykort" med recept på. Så enkelt egentligen, men sånt som verkligen ger ett proffsigt och välgjort intryck. ♥
 
www.leilasgeneralstore.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback