Bakat med hjärtat ♥

 
Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 | inramadinredning.se
 
 
Igår bakade jag tillsammans med mina två "love of my life" - min Jack och min pastellrosa Kitchen aid, haha. Det var kul att Jack för en gång skull ville vara med i köket och baka. Jag märker vilket kontrollfreak jag är när det kommer till bakning, jag vill ha det och göra det på mitt sätt, och det märkte nog Jack med, haha. Men min kära sambo har blandat i många av ingredienserna, hjälpt till och vispat och även toppat dem så gulligt med floursocker, han kan allt om han vill ♥
 
Visst är föressten mina nya, pastelliga mini-tårtfat söta?!
De är från Cervera om jag inte minns helt fel.

Kommentarer
Ekenäsliv säger:

Jättesöta minitårtfat!!
Gott med fika=)
Kram Anna

2013-08-06 | 23:31:32
Bloggadress: http://www.ekenasliv.se
Mikaela säger:

Men OOO vilken fin blogg. Hittade dig genom kommentarerna inne hos mig och sparar direkt i favoritlistan. KRAMAR!

Svar: Nämen åh! Tack snälla, kul att du gillar bloggen! :) <3Kram!
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-08-17 | 10:14:43
Bloggadress: http://hemmapavarangataistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback