Byråbabbel

Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8, Eva-lenas byrå.
 
Jag är i städartagen här hemma. Plockar och stökar i varje vrå. Har gjort om lite på min byrå också (inte den som är på bilden!) förut stod skrivaren uppe på den men det såg så tråkigt ut tyckte jag så jag krävde fram (bokstavligt talat, den låg längst in i garderoben under massa påsar) min fina pigtittare och ställde där istället. Är inte helt nöjd med dekorationen runt om än, men när det blir färdigt så kommer det upp en bild här i bloggen, jag lovar, tills dess får ni beundra Eva-lenas vackra dekorationer på hennes byrå! 
 
Nu ska jag krypa till kojs och spela Candy crush (jäkla skitspel, sitter fast på en bana igen! ;))

Kommentarer
Norr om Köpenhamn säger:

Tack för din söta kommentar hos mig :) Kul att kika in till dig med!
Ha en finfin dag imorgon!
Kram
Ulrika

2013-01-21 | 22:54:18
Bloggadress: http://www.norromkph.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback