Hallå alla inredare/husbyggare/projektsökande!

Foton: majsan80's kollage på styleroom.se
 
Fick ett jättebra tips idag på en toppensida (som iallafall jag har helmissat..) 
Styleroom.se är en sida där inredare samlar och delar bilder från deras hem. Man kan går in och söka på vad som helst på sidan och få upp massor av inspiration. Om man ska bygga en altan men inte riktigt vet hur man vill ha det så kan man söka på "altan", eller kanske bara söka på en stil för att få inspiration som t.ex "shabby chic" eller "new england" eller varför inte söka inspiration till påskpyntandet? . Kolla in sidan här!

Kommentarer
Mirre säger:

Liknande gardinuppsättning med hussgardin har jag i köket hemma, Styleroom visst jag om, där får man massor av inspo =D

2013-02-04 | 19:29:34
Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se
Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård säger:

Styleroom är bara bäst! Jag har lagt upp lite bilder där, jag heter CW77, kolla gärna in. :-)
Kram, Cissi

Svar: Ja det är ju en jättebra sida! ska kolla din profil! :)
Kram Malin
Malin ~ inredning och annat

2013-02-06 | 17:35:14
Bloggadress: http://lyckornashem.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback