Update: i väntan på drömvillan

Foto ©: iPhone 5 + instagram #inramadinrednings
 
Såhär ser min farmor & farfars nya hus ut just nu. Plattan är nu på plats och väggarna håller på att monteras, de monteras inomhus och kommer sedan att fraktas färdiga till plattan och sätts upp där. Det hus man kan skymta lite i bakgrunden är det som de bor i just nu som jag och Jack ska flytta in i så fort deras nya hus blir klart.
 
Det har varit så mycket med butiken och dess uppstart så jag har ju nästan glömt bort att vi ska bli husägare till våren/sommaren. Fast det är bra att jag har butiken att fokusera på, annars hade jag bara gått hemma och väntat ivrigt på att bygget ska bli färdigt och att vi ska få flytta in, nu går ju tiden fortare iallafall, hihi. 

Kommentarer
MATILDA säger:

fin bild=)

Svar: Nja, just nu är den inte så fin kanske! Men det kommer att bli! ;)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-12-04 | 12:03:04
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Fatma säger:

spännande!

Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

2013-12-04 | 20:20:47
Bloggadress: http://fatmas.se
Lödder säger:

Vad kul med ett byggprojekt. Vad kul att få flytta sen

Svar: Ja verkligen! Jag längtar :)
Inramad inredning ~ Lantlig stil i drömvillan ♥

2013-12-08 | 15:47:24
Bloggadress: http://hemmaspa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback