inlägg från Ib Laursen

Foton ©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8 / printscreen från Ib Laursen´s facebook
 
Gulliga Terese från Tidlösa ting (som jag fotograferade butiken åt för några helger sedan) skickade en bild som jag jag tog, på Ib Laursen´s talrikshållare till Ib Laursens facebooksida. De gillade den och kollade även på mina andra bilder på min hemsida som de också tyckte om. De gillade den till och med så mycket att de spred den vidare på deras facebooksida. Så himla kul tycker jag! Vad kan vara ett bättre betyg på bilden än så? 
 
Kika på inlägget här.

Kommentarer
Amani säger:

Åh vilken underbar tallrikshållare!

2013-05-08 | 18:34:25
Bloggadress: http://chokladfreaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback