Bloggradar - En ny mötesplats för bloggar

Printscreen från bloggradar.se
 
Bloggradar - Sveriges nya mötesplats för bloggar. Där kommer man kunna finna uppmärksammade blogginlägg, intevjuer och tävlingar. 
 
Jag fick ett mail från bloggradar för några veckor sedan. De hade sett detta inlägg (KLICK) på min blogg och ville uppmärksamma det i deras nysatsning, bloggradar. Jag tycker dels att det är jättekul att de funnit min blogg och gillar den och vill göra det möjligt för andra att också hitta den, och sen tycker jag att idén med den nya bloggmötningsplatsen är super! Kul att kunna hitta det senaste i bloggvärlden på ett samlat ställe!
 
Kika in på Bloggradar här!

Kommentarer
Liie säger:

Det låter som en bra grej det där bloggradar, får nog ta och följa den och se om det kan bidra till lite inspiration. Tack för tipset :)

Svar: Ja det är en ny rolig grej! Så lite så :)
Inramad inredning ~ Shabby chic & lantligt

2013-04-16 | 00:28:14
Bloggadress: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback