Wonderful days

Foto©: iphone 4 + instagram

Ett instagram (iphone app) collage (lite haldant eftersom bilderna var olika stora..) med Sälenbilder. Jag och J hyrde stuga fre-mån, Nancy och Gabbe gjorde oss sällskap fre-sön. Underbara dagar med skidåkning i stålande sol. På måndag lyxade jag och darling till det och åkte till Experiums Saunavärld, så skönt! Fick äntligen inviga min nya skiddress, mina nya Twintip, min nya skidhjälm och mina nya pjäxor och allt var kanon. Darling lärde sig åka snowboard också, dutti han! ♥

Kommentarer
Rebecca säger:

Fin blogg! :)

2012-01-04 | 12:32:47
Bloggadress: http://rebeccahelena.blogg.se/
J.R säger:

Stabilt :)

2012-01-05 | 13:36:27
Tom säger:

Har du varit lite slö nu malin=)

Ha en super bra dag i skolan!

(Nu får du komma hem o åka på en riktig skoter=)!)

2012-01-11 | 08:17:08
Malin säger:

Tom: ojdå, förlåt, nu har jag legat på latsidan igen! =) ja, det ska bli så skönt med helg,måste faktiskt erkänna att jag också längtar efter snö nu ;)

2012-01-12 | 22:01:56
Bloggadress: http://malinlindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback