Bättre dagar är vår destination


Foto©: Canon EOS 7D + Tamron 28-75/2,8

Kom precis in efter en paus i solen, underbart väder. Vårkänslor yr nästan lite i luften, det tjocka snötäcket på taket smälter sakta ner som droppar i stuprännan och solen bränner faktiskt på väldigt mycket på kinderna. Jag kan ju inte direkt påstå att jag fick mindre vårkänslor igår heller, när mina sommarkläder som jag beställde förra veckan damp ner i postlådan. Och naglarna har jag målat i somrig färg också (därför denna otroligt passande bilden ovan). Jag älskar vinter, men ska det bara komma blötsnö och blask så kan det faktiskt bli vår istället då?

Meeen det är ju trots allt bara februari så det ska väl få vara vinter ett litet tag till iallafall, och ikväll tar jag med mig min man och min pappa på hockey, Färjestad-Djurgården, woho, ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback